piątek, 27 września 2013

Szaleństwo zakupów!

Tak, tak. To ten czas. Budzimy się, budzimy i lecimy na zakupy. Nie byle jakie, bo z rabatami i zniżkami. Możemy je uzyskać kupując In Style lub Elle. Mi udało się upolować In Style za jedyne 4,90zł. 
Trochę szczegółów. Zniżki mamy na weekend 5-6 października. W akcji bierze udział 6000 sklepów, stacjonarnych i internetowych. Zniżek jest co niemiara. A do tego mamy jeszcze całą gazetę inspiracji.
Z ciekawszych sklepów, które zainteresowały mnie i chcę je odwiedzić:
1. H&M - w gazecie znajduje się piękna czarna, plastikowa karta z logo sklepu, upoważnia nas ona na zniżkę -20zł, przy zakupach za minimum 50zł. 50zł - nie jest to dużo jak na H&M, 15 minut i nie ma dużo więcej niż 5 dych :) Ale może to tylko ja tak mam. Upatrzyłam sobie tam torebkę, w której od razu się zakochałam. Zobaczymy czy na żywo też będzie taka fajna. 


2. Apart - mamy tutaj rabat 25% na biżuterię z kolekcji Elixa. Już długi czas chodzą za mną pierścionki z tej kolekcji. Będą mi idealnie pasowały do obrączek ceramicznych z Yes, które dostałam na urodziny.

Tutaj możecie obejrzeć kolekcję Elixa, nie są to drogie rzeczy więc z rabatem tym bardziej warto kupić sobie coś pięknego: Elixa

3. Esotiq - mój ukochany sklep z bielizną. Ceny przystępne, porządnie wykonane, a do tego piękne! Na ten weekend dostajemy zniżkę 50zł przy zakupie z nowej kolekcji za minimum 150zł. Polecam!

Tutaj możecie zobaczyć co ofertuje nam Joanna Krupa: Esotiq

4. Hebe - tutaj nie ma się co rozpisywać, dużo, dużo i jeszcze raz dużo zniżek. Drogeria jest rewelacyjna, szkoda, że we Wrocławiu nie ma jej w żadnej galerii i trzeba się specjalnie wybierać na drugi koniec miasta (przynajmniej dla mnie)

5. The Body Shop - tutaj też mamy świetną opcję. Kupując cokolwiek za minimum 70zł dostajemy żel pod prysznic 250ml za darmo! Taki, żel kilka dyszek tam kosztuje, więc warto jak lubicie tę firmę. Ja zamierzam pierwszy raz coś tam kupić, słyszałam wiele o szamponach, masłach, balsamach, więc na pewno znajdę coś dla siebie.

6. Glossybox -jeżeli udało mi się kogoś zachęcić do zakupu pudełka to mamy tutaj zniżkę na pierwszą subskrypcję 30%

7. Sinsay - coraz więcej osób mówi o tym sklepie, słyszę pochlebne opinie jak i takie, że jest tam szajs. Pójdę i przekonam się. Zniżka 20%

8. New Look - nie mogę ominąć tego miejsca udając się do Sinsay w Renomie. 20% na ubranka z New Look'a? TAK!

9. Parfois - jak już jesteśmy w Renomie to pędzę do Parfois, gdzie kupiłam już spory kawał czasu temu moją ukochaną torebkę. Polecam. 20% również.

10. Swiss - nie mogę się doczytać na co jest rabat, ale pasek od mojego pięknego zegarka zachlapałam kwasem na praktykach i się przebarwił, więc chętnie zakupiłabym nowy ze zniżką 20%.

Na pewno coś pominęłam. Nieważne. Wiem tylko tyle, że po tym wypadzie moje nogi to nie będzie jedyna rzecz, która będzie mnie bolała. Oby mój portfel to przeżył. 

Jeżeli się wybieracie życzę udanych łowów!


Melania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...