poniedziałek, 16 września 2013

Wielki powakacyjny powrót

Jak już zdążyliście zauważyć blog zaczął ostatnio umierać. Nikt nie miał na niego czasu. Wakacje, praca, wyjazdy. Myślę, że każdy z Was tak ma. Ja już się powoli ograniam i wracam - post o soi jest zapowiedzią. A Paulina jeszcze się wakacjuje i chilluje. Bardzo dobrze. 

Może dwa słowa ode mnie o wakacjach. Nie wiem kiedy się skończyły! W lipcu przeżyłam chyba najlepsze imprezy i niestety praktyki, na których wynudziłam się jak nigdy. Praca w laboratorium jest taaaaaka fascynująca, że można umrzeć z nudów. Sami możecie zobaczyć. 



Taaaak, byłam chyba najbardziej zmęczoną osobą na świecie. Ale ile można znieść wstawania o 5.30, bo na 8.00 miałam praktyki w Świętej Katarzynie czyli poza Wrocławiem, do 15.00 byłam na praktykach, a na 16.00 już w pracy do 23.00 i tak codziennie. Dałam radę cały miesiąc!

Później był czas pracy. Imprez. Spotykania się ze znajomymi i upałów! W trakcie wakacji zaliczyłam dwie przeprowadzki, więc nadal porządkuję swoje rzeczy i swój bałagan w głowie, który robi się sam, a czasami mu pomagam:)

W sierpniu był czas Morza Bałtyckiego. Udało mi się dwa razy być w Rewalu. Pierwszy raz w życiu chyba się opaliłam. A myślałam, że nie jest to możliwe. 
Głodomory wszystko zjadły!

Przecudny zachód słońca

Promocyjny łosoś w koperku i czosnku + pieczywo czosnkowe od szefa kuchni = the best!

Przepiękna knajpka w Rewalu i jeszcze lepsze jedzenie, to nie lada wyczyn znaleźć nad morzem restaurację gdzie są normalne sztućce i talerze, ale udało się! i opłacało

Kocham polskie morze i ono mnie też :) Teraz w posiadaniu Pauliny!

Popołudniowe spacery też były

Znów polubiona knajpka  w Rewalu, jak drugi raz byłam to też nie mogłam się oprzeć i zamówiłam Solę na szpinaku z masełkiem czosnkowym.

Piaseczek i pozostałości po Męskim Graniu. Najlepsza impreza tego roku! W przyszłym roku nie odpuszczę. Polecam

Angry with bird

Muzeum figur woskowych w Międzyzdrojach też zaliczone! (tak kończyły plotkarki kiedyś! Olaboga)




A Wy co robiliście na wakacjach? Może Paulina pochwali się swoimi :)
Od razu zapowiedź ode mnie: będzie recenzja trzech Glossybox'ów (czerwiec, lipiec, wrzesień)

Melania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...