poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Rajd po kioskach

Ostatnio na fb zobaczyłam, że w kolejnym Shape będzie płyta Ewy Chodakowskiej z nową porcją ćwiczeń:
Total fitness - ekstra figura, trening wyszczuplający, redukuje cellulit. Tak mamy napisane na okładce płyty. Jest też jak zwykle obietnica, że będzie to metamorfoza w 4 tygodnie. Jak tylko to przeczytałam to już wiedziałam, że muszę ją mieć. Więc od jakiegoś tygodnia chodziłam i zaglądałam na półki w kioskach, czy może już jest. W końcu wczoraj zobaczyłam na fb, że nowy numer wychodzi 29 kwietnia. Nie mogłam się doczekać. 

Z rana, koło 8, w drodze na rollmasaż i platformę wibracyjną, na które zakupiłyśmy sobie z Pauliną Groupon, wchodziłam do każdego kiosku po drodze (czterech!) i w każdym z nich czekało na mnie niemiłe zaskoczenie. W jednym kiosku Pani na zwrot: Shape z płytą, zrobiła się czerwona i przez zaciśnięte zęby poinformowała mnie, że NIE MA!!! Grr. Najwidoczniej nie tylko ja biegałam i dopytywałam. Zaczęłam się nawet doszukiwać teorii spiskowej, że mój horoskop wymyślony przez ludzi z pracy się spełnił i Ewa faktycznie złamała nogę, a ja po tym się załamię i moją dietę szlag trafi ;)

W końcu, za namową Pauliny poszłam do Pasażu Grunwaldzkiego. Weszłam do kiosku i oczywiście co? Puste miejsce na półce. Więc na pocieszenie wzięłam sobie pierwszy numer Women's Health. Przy kasie jednak coś mnie tknęło i zapytałam się czy jest Shape. I Pani z uśmiechem podała mi ostatni egzemplarz spod lady:) Udało się!




Jak tylko przyszłam do domu to odpaliłam płytę. I powiem Wam, że cieszę się, że ją mam. Bo zapowiada się nieźle. Ćwiczenia przypominają Skalpel 2, bo mamy 5 części w jednym treningu po 3 ćwiczenia w każdej części powtarzane 3 razy. Co jest ciekawe. Mamy tutaj pomiędzy częściami 1 minutowy odpoczynek, co jest nowością, bo Ewa wcześniej nie pozwalała na chwilę wytchnienia. Po tym co zobaczyłam już się nie mogę doczekać, aż spróbuję! Ten program jest przystosowany dla wszystkich, zarówno początkujących jak i zaawansowanych, bo w ćwiczeniach możemy wybierać łatwiejszą bądź trudniejszą wersję ich wykonywania.

Jeżeli się jeszcze wahacie to nie ma się nad czym zastanawiać! Biegnijcie do kiosku po Shape dopóki jeszcze jest i zapraszam do ćwiczeń :)

Melania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...