środa, 17 kwietnia 2013

Wiosna!


ZIMA. Tak długo nas się trzymała w tym roku, że można było stracić nadzieję na nadejście wiosny.

Tak, tak. To był 22 marca. Wyjechałam poza Wrocław i proszę. Śnieg, śnieg, śnieg.

Ale udało się! W końcu mamy upragnioną wiosnę! Wrocławska wiosna. Nawet możecie na nią popatrzeć :)


Jak zobaczyłam, to nie mogłam się powstrzymać i uwieczniłam. Już nie musimy patrzeć na wiecznie zalegający śnieg. A cieszymy się słoneczkiem i przepięknymi kolorami.

Dlatego proponuję sałatkę czarującą przepięknymi kolorami, a do tego zdrową.

1. Myjemy rukolę i roszponkę oraz dajemy do miski.


2. Kroimy na pół kilka pomidorków koktajlowych. Kroimy także bułkę (ja mam bułkę fitness z Lidla, mój numer jeden).


3. Kroimy na pół kilka czerwonych winogron i dodajemy.


4. Kroimy suszone pomidory <3.


5. Całość zalewamy dowolnym sosem. Wybrałam sos - niestety tym razem gotowy, był to sos włoski z Knorra, w saszetce, tak w sam raz na jeden raz ;)

6. Całość końcowo prezentuje się tak. Oczywiście nie może zabraknąć mojej ulubionej wody z sokiem z cytryny, plasterkiem pomarańczy i limonką.


SMACZNEGO!

Idealne na śniadania, lunche bądź kolacje.

Melania


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...